Kalas

Skrev inget inlägg igår pga att vi kalasade hela dagen för att min storebror fyllde 16. Grattis!
Det betydde också att jag missade Gossip Girl! Men som tur är kommer det på repris idag.

Igår fick jag också själv några födelsedagspresenter fast jag fyller år först den 23 april.

Av Pirjo med fam. fick jag ett kort. Men om man tittar närmare på kortet ser man att det står någor runt gitarren. Där står det att jag ska få en gitarr till födelsedagspresent. Men dom hade bara inte hunnit köpa den ännu :P


Av Riikka och Thomas (eller stavar man det Tomas?) Fick jag ett ljus och en filt. Men det orkar jag inte ladda upp bilder på.

Jag fick också av morfar några gamla kamerarullar (eller vad det nu heter).


Så jag vet vilken modell som passar till kamerorna jag fått av honom.




Kalasade gjorde också lilla Ida. Som gapade varje gång jag tog kort på henne. Vet inte varför.



/ H.L





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0