the one and only

Hejhej, nu har jag suttit och funderat säkert en timme på vad jag ska skriva , haha.
Nu blir det halv åtta hos mig och sen NCIS och sen House.
Skulle behövba uppdatera bloggdesignen, men jag orkar inte nu.
Imorgon är det första april,  har du tänkt ut något spratt ännu ?
Skulle måsta göra ett på vår lärare, men det blir ju bara samma gamla sak, vrida tillbaka klockan elr nåt i den stilen :-P
Jag skulle också måsta försöka göra mitt skåp klart som jag håller på med i träslöjd, men jag är så trött på den skiten -.-

nu ska jag se på Halv åtta hos mig, löjligt elr hur, men men, hejdå ..



// idaaa

Kommentarer
Postat av: felicia

Cry baby:)! han är för himla fin och tack för kommentaren:)

kram

2009-04-02 @ 22:23:16
URL: http://felicehomuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0