One Tree Hill

Hejhej, igår var kul , men taxin kom 12 fast den skulle komma 1, skulle vart kul om vi varit där längre.
Pappa var full och mamma fick nästan dra in honom i taxin:-P

Idag har jag bara slöat, steg upp 12.30 och 2 for vi till Farmor och åt rester från festen igår .
Kom hem kl. 5 och satte mig ner framför teven och gjorde läxorna på samma gång.

Imorgon åker vi till Närpes Simhall, kul -.-
På Tisadag har vi MAKEKO test, ett matte-test som innehåller allt vi lärt oss i matte i lågstadiet.
Nu tittar jag på One tree hill, helt bra ^^



// idaaa

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Haha jag har då inte varit med om att någon i mitt lag pissar på varann men det skulle inte förvåna mig om en del gjorde det :D



One Tree Hill! :)

2009-03-29 @ 20:01:36
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0