Kan inte berätta

På lärdag kl 13 händer något mycket speciellt för min del. Återkommer med fler nyheter efter lördagen, för jag kan inte berätta nu vad det handlar om.

Och så var jag inne på expressen och läste det här:
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1486521/kraktes-av-utmattning


"En bryter armen så allvarligt att han tvingas flyga hem, en annan får panik och kan inte fortsätta. Och överallt står folk och kräks.
- De svalde alldeles för mycket lera och gud vet vad som fanns i den. Sedan kräktes de av utmattning och yrsel och så var det ju 40 graders värme."

Vem ställer upp på sånt här? Jag vet dom gör det för pengar, men det finns väl andra sätt att få pengar på?


/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0