Jag antar utmaningen

Berätta 8 sanningar/saker människor inte vanligtvis vet om dig.
Utmana sen 5 personer att göra detsamma.

MEN, jag vill inte utmana nån, vill inte utsätta nån annan för denna tortyr.
Nää , klart jag skulle, men jag orkar inte utmana nån nu.

1. Jag hatar dubbade reklamer&filmer
2. Jag kommer aldrig ihåg vilken ände man ska dra i en ögla, så det slutar alltid med att jag bara gör det värre .
3. Rosa lemonad gör mig illamående
4. Jag tål inte Mikael Nykvist
5. Jag skickar kedjebrev vidare eftersom jag är rädd att jag ska råka ut för sakerna som man varnas för
6. Jag är jätte dålig på att förklara saker
7. Jag faschineras av vampyrer
8. Jag blir irriterad på serier som t.ex. Sjukhuset som tar rum för BRA program

// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0