Evita - Åbo Svenska Teater

Oj oj oj, vilken dag det var igår. Vi åkte från Närpes till Åbo kl 10.00 och vi kom hem kl 01.00. Under den dagen hann vi shoppa på Mylly. För min del blev det 4 tröjor och en väska. Efter det åkte vi till Åbo Svenska Teater för att titta på Evita.
Det var verkligen bra. Jag älskade koreografin. Och sångarna!  Men jag vet också att min bror ska och titta på den här pjäsen med klassen, och jag vet också att han kommer att dö, eller åtminstone somna. Men under pjäsen kunde jag inte riktigt hänga med. En av orsaken var att man inte uppfattade vad dom sjöng. Men den andra saken jag kom på var att vad gör dom om någon av skådespelarna tappar rösten? Men sen när jag tittade i programbladet reagerade jag på att dom som har huvudrollerna har inhoppare. Nå i alla fall. Hur har er dag varit så här långt?


/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0