Din högsta önskan?

Alla har en högsta önskan. Att bli rik, bli omstylad,  få en hund osv. Min högsta önskan vore att träffa Gustaf Skarsgård. Då vet jag faktist inte hur jag skulle reagera, typ skrika, gråta, bli stum. Äh jag vet inte.

Orsaken till att jag skulle vilja träffa honom är; han är min största idol, han är så otroligt bra skådespelare och jag vet att om jag skulle dö i den stunden, skulle jag i alla fall dö med ett leende på läpparna. Men jag vet att jag säkert aldrig kommer att träffa honom. Men det är just därför det är en önskan :P

Så, vad är din högsta önskan?

/ H.L

Kommentarer
Postat av: Evelina

EFtersom du sa att ja sku komenter.



ja har MÅNGA önskningar , men ja tror int ja har nån högsta . Men ja har iaf att inte va rädd för nånting. Det skulle vara kul . Sen sku ja vill träff vissa personer t.ex Björn G . Men min allra högsta önskan är att få ett väldigt lyckligt liv.

2009-03-28 @ 17:15:20
Postat av: SveaJ

sv: Men usch, så himla jobbigt då :/



Min högsta önskan är att min pappa ska få vara frisk..

2009-03-28 @ 19:54:29
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :D tkr också det är snyggt!

2009-03-28 @ 23:59:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0