Min storebror vill bli en stureplans brat

"Jag skulle vilja ha håret sådär som dom brukar ha i Sverige." Sa min storebror idag.

Jag har det senaste året uppmärksammat att min storebror gått från att klä sig i joggingbyxor och t-skjorta till en riktigt stilig pojk. Hans klädstil har blivit mycket snyggare och han berättade nyligen åt mig att han planerar att köpa chinos. Låter bra det :) Men så idag sa han att han vill ha håret som alla killar i Sverige har (alltså han menar alla dom som har bakslick)  och han övevägde också att han skulle kunna börja använda mina solglasögon. Är det bara jag, eller börjar det här bli lite stureplan?


(mina solglasögon)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0