White has never been so colourful

Hej, hittills idag har jag ätit frukost och ja, vad kan man säga om frukost?
Jo, att jordgubbsjoghurt ( elr yohart som min farmor skriver , hahah ) är sååååå gott !
Jag har börjat fundera på vad jag ska göra efter gymnasiet , det vill säga om jag alls börjar på gymnasium men det tror jag nog att jag gör. För tänk om man vill göra någonting annat efter ung. 10 år :P
Så jag ska antingen gå Västra Nylands folkhögskola och studera foto ( vet inte riktit om jag efter skulle inrikta mig på konst eller mode) eller bli lärare ( Som lärare tror jag att ja skulle gå på språk ). Det är ju det att det tar ju längre tid att bli lärare, skulle jag tro ..
Nå iallafall nu är jag inte på cp datorn som tillhör SCA så nu kan ja lägga in en video ^^
Fast.. Jag tror ni får dethär istället , jag försökte svara så genomtänkt som möjligt, menmen..



What Classic Movie Are You?
personality tests by similarminds.com


Peace out y'all :*

/ Idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0