We were on a breaak !

Hahah, det är bara för kul i vänner när Ross och Rachel bråkar om detdär We were on a break grejjen :'DD
Idag hade jag tänkt åka och skrinna kl.12 , vi får väl allt se hur det blir , ja måste äta frukost och klä på mig,
det tar ju inte så länge men jag måste också leta opp skinnskorna.
Det är enligt mig det viktigaste när man ska skrinna, att man har skrinnnskor och hjälm , fast hjälmen skippar jag nog.
Gissa vad ja ska äta till frukost idag ?? :D
Jooo , jordgubbsjoghurt AKA jordgubbsyoghart , haha.

dagens ;

Goo Goo Dolls - Iris




LUUV ! <33


NEJ , nu ändrade jag mig , denhär får bli dagens istället ;


Nine Days - If I Am





Peace out y'all :*

/idaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0