Våran lärare har humor

Okej som ida skrev i förra inlägget så har faktiskt Marie (våran lärare) humor. Det var så här. Elias och Sebbe "bråkade" i soffan i korridoren (tror jag, jag såg inte det utan jag bara hörde om det.) Så ligger dom då i en ska. "sexställing". Då Marie kommer gående i korridoren och säger:  "Sebbe du vet väl om att Elias är en pojke."  Haha.

Ikväll är det revyträning för första gången på scen.  Det är helt sjukt vi har en månad på oss att träna. Mats sa att vi är säkert ända revyn i österbotten som börjar såhär sent, vi har inte ens alla sketcher klara ännu. Och så igår blev det säkert att jag inte kan åka på stand up. Vilket jag är väldigt arg för. Men allt för kulturen.


/H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0