Ida

Idag har jag varit på kalas i Vasastad sedan kl.3 och nu är klockan ung. kvart över 7 elr nåt och jag sitter på datorn i min pappas kontor nere vid hamnen, jätte kul, NOT ! Speciellt eftersom kontoret har storleken typ 2 lekstugor, datorn är lika snabb som en snigel fastbunden på ett träd & det finns fullt med bilder på nakna kvinnor. Inte direkt stort/barnvänlig miljö/snabbt, men det går :P

+ Att vi har en fransktalande belgisk kvinna med oss som springer runt och fotograferar och säger hejdå när hon menar hej och enda orsaken till att hon följde med hit var att hon kanske skulle få se pappas en jobbarkompis( Jag nämner inga namn men det börjar på Je och slutar på ns ) som inte ens är här !
Nu bara springer hon bara runt och yrar, men jag tror pappa börjar vara färdig nu så nu ska vi bara släppa av Delfinn ( Elr hurihelvete man nu stavar ett franskt namn, inte vet jag ) och hämta min kusin så är vi nog hemma i
Ingenstans aka Korsnäs snart :'DD

Jaha,  p.g.a SCA så får ni ingen video i dagens inlägg , FUCK YOU SCA !

Peace out y'all :*

//

Kommentarer
Postat av: sanna

skriver ni blogg tillsammans ele? å ha du hanna tagi bort din gammla?

2009-01-04 @ 19:18:30
URL: http://sannnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0