skrattanfall

Hej , Idag när vi skulle gå hem fick jag & Hanna skrattanfall ..
Allt började med att hon skrivit Everybody wants a hörn of the Björn på hennes penal, som gick i överstyr och slutade med Everybody wants a skön Björn in a hörn :'DD

Mellan detdär hann vi skratta åt oss själva för att vi stuckit med nålar på våra ansikten på klassfotot vi har utanför klassrummet i skolan, skrattat åt min mössas profilbild och skrattat åt mitt AD/HD infall i hallen ^_^

När vi var påväg hem och jag just skulle gå in till mig sa Hanna
- Si Ida
Gissa vad hon tappat som hon gått och haft i handen hela vägen ?
Jo , penalen *tihi*
så tänkte jag att jag skulle gå in efter kameran fast ändrade mig, men så gick jag (Hahah , okej JAG SPRANG) efter kameran endå och slängde min ryggsäck på marken så den blev blöt ( överlever nog ifall du undrar ) .
När jag kom tillbaka stog Hanna och Sara och såg allmänt slöa ut , haha :-D

 Hannas penal nr. 1                                                                                           


Hannas penal nr. 2





Nu har jag just varit med kattungarna , finns det ngot sötare ?? :-D



Nu va ja klarrr , Peace Out Y'all

// Ida & Hanna ( bara för att Hanna inte orkade skriva själv fick jag lägga hennes namn här ;-P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0