skolan

Ja, idag började skolan igen , finns nog inget värre , och då menar jag verkligen.
Jag skulle hellre bli fastbunden vid ett träd och låta kannibaler äta opp mig levande än gå i skolan , haha lite överdrivet men skitsamma :P
Det enda jag lever för just nu är Johnny Depp och engelskaprov <3
Hot piece of man meat  :'DD
Nu har jag just satt in mina bilder ur kameran , har inte gjort det på ung. 100 åår fast jag har inte varit ute så mycket så det var bara lite över 450 kort ><
Shiit ! Vi har slut på jordgubbsyoghart , haha , jag börjar skratta varje gång jag tänker på hur farmor säger yoghart ^^

Dagens ;

Simple Plan - Save You
(L)



Nu ska jag börja med en ny sak efter idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0