Låtar sökes!

Någon som vet en bra lugn engelsk låt? Berätta gärna.


Jag har inget vettigt att skriva, så jag tvångsskriver. Vilket inte är bra, för då blir inlägget skit.

PÅ samma gång som jag försöker skriva det här, sitter jag i en konversation på ms, den ser ut ungefär såhär:



Hanna säger:

nuja

iida säger:

men nää

Hanna säger:

hah

sebbe säger:

snyggan en ni

Hanna säger:

?

nadja > dusch säger:

hej jag hänger jättemycket med i er konversation

iida säger:

ja sit bara hande jevvla fhilippa jaaa

 Naathalie har lagts till i konversationen.

''Lässe'' säger:

HEJ!!

iida säger:

nadja - ja tror it näjn jer he direkt ><

Hanna säger:

vöm?

iida säger:

men åå

''Lässe'' säger:

Fhilippa ji ju in pojk!

Hanna säger:

haha

iida säger:

javeet

''Lässe'' säger:

haha

iida säger:

tror du allvaalit ja e så dumm ?

Hanna säger:

ja

nadja > dusch säger:

ida > haha nånää

iida säger:

som tu tå

 Naathalie har lämnat konversationen.

iida säger:

Hanna säger:

janu

iida säger:

hana alltså

Hanna säger:

nuja

iida säger:

nuja ja



/ H.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0