illamående

hej , nu har jaf haft dåligt samvete för att jag iinte uppdaterat på flera dar men ja har varit så upptagen nu när skolan börjat å allt ..
Idag hade vi gymnastik 2 h och jag tror inte det har varit tyngre någonsin i år ! vi skulle hänga i lianerna (haha , det låter ju tungt :-P ) och klättra på väggarna och släpa röven tvärs över golvet och hoppa jämnfota , ja det var ungefär det vi gjordeförsta timmen. sen andra timmen hade vi coddboll ( hur man nu stavar det .. ) men det var inte lika tungt ;>

Ja men iallafall , Hanna och jag hade tänkt åka och se på Björn Gustafsson och André Wickström i februari och Hanna var helt exalterad ! MEN hon sa till mig att dethär är nog för bra för att vara sant .. Och så var det ;-(
Revyn har nämligen premiär samma kväll och det måste hon fara på, skit  :-/
Så hela skoldagen har hon gått runt å varit sur .. Och sen när vi skulle klättra i lianerna och ringarna ville hon bara åka hem för DET är värst, enligt henne .
Sen blev det min tur :-P
När jag skulle gå hem var jag inte bara trött utan då blev jag blöt om fötterna eftersom mina skor i vatten är lika vattentäta som een..Hmm.. som en plastpåse med flera stora hål i botten  >.<
När jag kom hem bråkade jag med mamma om mina skor och sen gick jag och tog ostmedskinka & YOGHART :'DD
En bra låt som inte fick bli dagens är Sheryl Crow - The First Cut Is The Deepest

Dagens låt ;

Shinedown - Second Chance



Peace Out Y'all :-*

// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0