If you're not in, you can't win

hej dagbok , haha :'DD
Idag har många nya saker hänt , såklarrt .
Jag insåg att Marie faktist har humor , att 9åriga pojkar faktist kan säga tack och
 att jag har ungefär 100 euro ifrån att hålla min alldeles egna Nikon D60 :'-(
så det förstörde just min dag ..
(alltså att jag inte har råd med D60 , det andra bryrjamefani )
Eftersom jag inte är rikemansbarn så funkar det ju inte precis att gå å gnälla så får jag pengarna , så jag får lov och VÄNTA..

En mjukislåt men jag kände för det + jag orkar inte kolla upp vad sångaren heter , det får du göra själv ..
Nå , dagens låt är *trumvirvel* ;   If you're not the one




Peace out y'all
//idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0