häng

Igår var Hanna hit och då åt vi tortillachips ( inga andra chips kan mäta sig med dom ) med salsadipp .
Haha , vi satt vid köksbordet och drack juice och åt chips och talade om jagminnsintevadmenmycketiaf :-P
Sen ville jag att vi skulle döpa kattungarna så då sa Hanna att vi skulle söka på google (vet inte varför men hon hade antagligen sökt namn förr eftersom hon sa "it hande skitsidon igen" då det kom upp en sida som jag tyckte verka helt okej) Men så hittade hon inte sidan hon vart inne på förr så då tog vi en annan. Där var det att man skulle skriva upp mammans och pappans namn, så då gjorde vi det . (Vi vet inte vad pappan heter så vi kallade honom Frans , Frass och Katt ) Hahah , när vi sökte på Princess och Frans så kom namnet Ida upp xD
Men det blev inget dop, för resten av namnen vi hittade var helsjuka namn som vi fick ett gott skratt utav  :-P

Ni vet programmet Anne På Grönkulla?
Ja , iallafall så Ronja kom ner och var med oss när Janice for hem så då skulle hon säga att mamma började gråta när hon och Ronja tittade på Anne På Grönkulla , men så sa hon Anne På Dracula  , HAHAHAHAH :'DDDD
DET var roligt , haha !

Dagens Låt ; Secondhand Serenade - Why , Jag tror jag haft den på dagens förut (?) men jag bryr mig inte för den är såå bra ^.^




Heil Hitler , Nej FANHELLER !
Peace out

// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0