Gift med Bill Skarsgård, NOT!

I går såldes dom sista biljetterna till Gustafsson/Wickström. Dom tog slut på 20 minuter, så egentligen ska jag väl bara vara glad att jag inte ska dit. Nä, vem försöker jag lura.
Imorgon ska jag till Vasa på holter, så det blir ingen skola, tror jag i alla fall.
Men det är bara allmänna tråkigheter ur mitt liv.

Idag planerade Ida och jag min framtid. Först ska jag bli känd här i Finland. Efter det flyttar jag till Sverige och blir känd där. Och som hjälp på traven gifter jag mig med Bill Skarsgård. Det kallas inte desperat utan det kallas bra PR.
Sen ska jag flytta till Hollywood och bli en av dom största stjärnorna. Men om man tänker realistiskt så kommer mindre än hälften att gå i uppfyllelse. Jag kommer väl att sluta på någon sunkig serie på svt 1 , och jobba där resten av mitt liv. Eller så blir jag TV halåa för tv3.

Nej nu ska vi tänka positivt. Det säger alltid våran finskalärare Lena. Och det låter som någonting man kan ha nytta av här i livet. Tänker man positivt funkar allt. Okej, kanske inte allt. Det funkar t ex in att hoppa från Näsinneula och överleva, bli av med tinnitus genom att göra sig själv döv, klippa sig i fingret utan att det blöder, leva utan syre, rapa vid maten när Lilian sitter vid bordet bredvid, duscha utan vatten, få Sebbe att vara tyst i en timme och få bra bilder med en systemkamera utan objektiv.

(Vet inte om jag har laddat upp den här redan.)




/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0