Wallandernörd

Igår var det Wallanderlördag för min del. Det var Wallander - Mastermind som kom igår. Det är en av dom bättre Wallander filmerna. Det är förresten det som är så sjukt, det är bara vissa Wallander filmer som är bra, inte alla. Bästa Wallander filmen är den med Stefan Gödicke ( han som spelar Tony i Andra Avenyn.) Jag vet inte riktigt vad den heter, det borde jag söka upp. Men tillbaka till gårdagens film. Det är Michael Nyqvist som spelar skurken. 
Jag har alltid haft något emot honom. Men det kanske beror på att alla filmer jag har sett med honom så har han haft blödiga roller. Men i den här filmen var han verkligen bra. Han var så jävla obehaglig så man fick rysningar längs ryggen. Så filmen rekomenderas.


/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0