Vad hände med Anki och Pytte?

Jag sitter här och tittar på olika bloggar, och plötsligt slår det mig. Vad hände med Anki och Pytte? Är det någon som vet om dom fortfarande sänder det? Jag tycker syns om dom barnen som inte får växa upp med Anki och Pytte. Det är bästa barnprogrammet genom tiderna.



Och när jag då i min förvirring försökte leta på svt:s hemsida ihopp om att dom fortfarande visar det. Hittade jag inget. MEN. Istället hittade jag det här:

http://svtplay.se/t/104455/supersnallasilversara_och_stalhenrik

Jag hade helt glömt bort dom. Supersnällasilversara och Stålhenrik. Det är också en av dom bättre programe som gjorts. Jag var ju helt enkelt tvungen att titta på det. Och jag märker att det här är ett bra exempel på barnprogram som vuxna också kan titta på. Och så råkade jag uppmärksamma kläderna hon har på 5.41, 13.22 och 15.26 Love them! Och på samma gång kan ni ju titta på 15.34 när han ska "fria" till henne.  Hahha!


/ H.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0