utrotad

hejhej , idag hade vi rink-bandy och vann över alla andra lågis-skolor i korsnäs.
Jag hade också sönder min jacka, skit, så jag får lov och ta en annan skitjacka imorron.
En kul sak var iaf att vi fick reda på att vi ska på besök till högstadiet 19/Mars :>

Vi satt och talade om vilka dagar i veckan vi skulle skolka på , typ på onsdag och måndag elr nåt sånt :-P
Har typ världens brist på kläder just nu, men ja väntar tills efter jag fyllt så jag har några pengar.
Hatar mitt skithår, känner för att raka skallen , men jag är alldeles för feg för att faktist göra det.

Maroon5 - She Will Be Loved 



// idaaa

Kommentarer
Postat av: kicka

vafan va fusk att ni ska få far ti högstadie:(

ja ska no hitt på na ja tills ni kommer:D

2009-02-12 @ 14:45:15
Postat av: idaaa

haha , vi får väl vänt siii :'DDDD

2009-02-15 @ 18:50:33
URL: http://ihan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0