Bio

Nu har jag planerat hela mitt sportlov.

Ikväll blir det revy, och när jag kommer hem ska jag titta på Beck.
I morgon sover jag över vid Ida. Då ska vi titta på Sweeney Todd med Johnny Depp i huvudrollen.
Och nu kom jag förresten på att jag missade Kenny Starfighter i torsdags. Fan. Det är förövrigt bästa serien som någonsin gjorts Men det hade inget med saken att göra.





tisdag åker vi på bio till Vasastad (som det egentligen inte heter utan det heter Vasa) och tittar på Patrik 1,5. Jippii!
Den filmen kan ju inte vara dålig om man ser det här:




Och då kommer vi till en annan sak jag tänkt på. Varför är popcorn på bio mycket godare än hemma?
onsdag kväll åker jag med mamma till Lappfjärd och hälsar på mina gullepluttar till kusiner.
torsdag visar Roger film på skolan, vet fortfarande inte vilken, men åker dit i alla fall.



/H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0