idk

hejhej

Uppdatering ;
I går bet vår hund Rasmus en av kattungarna , först trodde vi han skulle dö elr bli förlamad , men sen så fick han vila så nu kan han någålunda gå , men vill inte äta elr dricka och andas väldigt tungt.
Trodde jag skulle dö av vad jag grät.



Så vi har kommit fram till att vi antigen måste avliva Rasmus elr ge bort honom , mormor och morfar har erbjudits sig att ta emot honom. För vi kan inte ha honom kvar ..

Nå , nu sitter jag och tittar på 2½ män, slutar snart, men det kmr ett till avsnitt .
efter det kmr du är vad du äter och Gordons Kitchen nightmares och Sveriges Värsta bilförare.
Vill inte se något av dom , fast jag kanske ser på Du är vad du äter elr packar upp min hårfön :-P
// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0