Petra Mede förstörde för EMD

Har det inte gått lite över styr nu?
Jag sa åt Ida redan första gången jag såg att Petra Mede skulle vara programledare " det här kommer inte bli till något."
Är det någon som läst om det? Om ni inte har gjort det kan ni läsa här: http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/1.1473179/petra-medes-utbrott


Hon passar som komiker, för där kan hon göra konstiga grejer utan att någon tycker det är konstigt. Men jag vet att det är många svenskar som tar melodifestivalen på  stort allvar så det där hon gjorde uppskattas inte av många.

" Hon befann sig under torsdagskvällen på sitt rum för att få massage, men via sin rådgivare Edward af Sillén blir kommentaren:
- Det är allvarliga anklagelser. Men Petra skulle aldrig störa en artist under deras framträdande. Hon är där för att stötta artisterna, vilket ingen annan programledare har gjort förut."

Stöttar man någon genom att skrika:  "Jag är störst i öst! Inte Danny eller BWO. Och jag går hem hos män över 60. I Polen, där är jag stor!"  och sen vända sig mot journalisterna och skrika: "- Kan ni inte skriva lite om mig, snälla?! Om jag vore journalist skulle jag vända mig om nu! Jag kan inte få nog av uppmärksamhet."


Jag kan förstå om Petra inte menade något dumt utan bara ville ge ett gott skratt, men det var ändå lite onödigt.

/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0