min dag hittills i bilder

      
Vi skulle gå till ungdomsbussen, men Hanna vågade inte , så vi satte oss ner i service huset och började ta kort och ringa runt till folk , i hopp om att någon skulle komma och hjälpa oss , eller mer Hanna :-P

     
Vi hade inte så mycket att göra , så vi började leka runt å hålla på, Hanna ringde åt Pellfolk, vars vante ni ser på bilden ..

      
Sen efter en stund kom Sebbe , efter att vi ringt o tjatat på honom typ 100 ggr.
Då gick vi in i bussen och då kom Elias och Gabriel, sen gick Pellfolk hem och vi gick in i skolan för vi skulle se en film , som skulle vara för de större barnen i skolan , men nej , det var en film som hette The legend of the Waterhorse, fan alltså.

     
När vi gick in i skolan så fick vi vänta.. Och vänta...
Vi hade nämligen kommit för tidigt, fast det stod på schemat att det var kl. 13.00 och inte 13.30 !
Vänta en halvtime för en skitfilm , blir så förbannad , om det står för de äldre, ska det ju för faen inte vara någon jvla narnia typfilm !

     Hade inget bättre för mig , + har jag inga bilder från filmen , sök på google.

     
Vi orkade inte se hela filmen , så då gick vi med de små och lagade blommor.
    Rätt ovanför ; Hannas Ros                                    Rätt ovanför ; Min Ros

                                    
Det slutade med att Hanna fick laga nästan hela min ros , jag lagade det gröna på stammen xD

                                                          
Som ni kanske inte vet , så har Hanna låga skor och det går inte ihop med hög snö..
 Haha , skulle sett när hon bambiskuttade fram till skoterspåret :'DD

// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0