Linda Rosing

hejhej , jag vet verkligen inte vad som tagit åt mig , jag satt just och läste Linda Rosings blogg på kanal5 .
Varför ? :-P
Personligen tycker jag att hon borde inse att hon börjar bli gammal och ointressant, precis som Per Gessle.
Förr var dom kända, nu också , men inte på samma sätt , så då försöker dom att hitta på något nytt sätt att bli aktuell igen..

Idag hade vi skumkrig i skolan , innan lektionen började, haha , det var kul ^.^
Först började Bella springa och jaga Offe , sen tog Hanna skum och slängde i min pulpet, så då tog jag boken som hade mest skum på sig och gnuggade den i ansiktet på Hanna . Adna höll på att kissa ner sig, haha.

Snart kommer House , luv it !



// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0