I love Patrik 1,5

Alltså är filmen bra eller är den bra?! Det är min absoluta favoritfilm. Eller, den delar förstaplats med Ondskan.
Det jag älskar med filmen (förutom att Gustaf Skarsgård är med) är att det är en komedi med allvar i botten. Det är inte många filmer som har det att man först sitter och gapskrattar, men bara på några sekunder ändras det till att man nästan sitter och gråter. Så filmen ska ses av alla! Even av mig en gång till i kväll:D

Nå i alla fall. Orsaken till att nästan alla va dom senaste inläggen är skrivna av Ida är att jag spenderade hela gårdagen med mina kusiner. Dom är bara för gulliga. Och på den resan fyndade jag också en jacka en hatt och ett stativ.


(kusinvitamin Ida)



(kusinvitamin Niko)


/ H.L


Kommentarer
Postat av: sanna

va stor hon ha blivi, å gullig e hon :D

2009-02-28 @ 10:57:00
URL: http://sannnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0