häst porr

Hejhej , idag skidade vi i skolan, och det är inte en av Hannas starkaste sidor kan jag säga !

- först föll hon i dike nr 1
- sen gick hennes stav sönder (pga Offe).
- sen föll hon vid nordea, och jag föll av andnöd.
- sen föll hon i dike nr 2.
- sen bytte vi stavar så jag fick den söndriga.
- då gick det bra tills vi kom till en backe, å hon föll baklänges.
- sen skrattade vi lite och hämtade andan.
- då gick det bra tills vi var typ 50 meter från skolan och vi bytte tillbaka.
- "Nu tror jag nog jag klarar resten".
- 5 sekunder efter föll hon.
- när hon skulle packa ihop skidorna blev hon "arg" och sparkade iväg dom.
- det gjorde så att ena skidspännet gick sönder.
- dagen avslutades med: "Allting som jag rör, som har med skidning att göra, går sönder."
Och det stämmer.



//idaaa & H.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0