Den osynlige, Darin, Johan Becker, Stellan

Tänkte jag skulle bläddra och titta i Vasabladet vilka filmer detkommer helgen. Och gissa vad som kommer på FST 5 i morgon kväll kl 21.15 om inte Den osynlige med Gustaf Skarsgård.  Så det blir ingen melodifestival för min del i morgon. Men jag har hört att Darin ska göra nån mellanakt så det måste jag väl hålla ett öga på. Jaaa! Så får vi ju inte glömma Johan Becker. Han är en av personerna i Star Pilots. Jag tror han har blivit lite av Närpes stolthet Nå i alla fall så kan jag slänga in lite skvaller här och berätta att min mormor och morfar bor bredvid hans föräldrar. Bara för att skryta lite ;) Och så kan jag också berätta att jag har hans autograf sedan några år tillbaka.

 


Ikväll ska jag titta på Skavlan. Som gästas av Stellan Skarsgård. Förutom det så kommer Ida hit ikväll. Kanske vi ska baka muffins?

Hare bra!


/ H.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0