min påskafton

hej, jag är trött nu.

Idag har jag delat ut godis till påskhäxor och tagit kort på dem och på Zorro som sprang runt på gården.
Kl. 18.30(ungefär) åt vi påasmiddag och sen halv 8 for jag till skolan, där var Olli, Bergman, jag och Hanna.
Sen kom Mikael, han hade "saft" .
Sen gick han och Olli slängde en boll i ansiktet på Bergman så han började blöda näsblod.
Jag trodde jag skulle få andnöd av vad jag skrattade.

Sen skulle vi åka till mig, för Hanna ville ha persikopaj som mamma hade gjort, men när vi skulle åka in på min gård kom Inga-Lisa ut och sa nåt om att vi flickor inte ska va me pojkarna och blablabla , så då for dom, och jag och Hanna gick in och åt paj.

Dagens låt ; Chris Cornell - part of me
 ( Ursäkta skitversionen .. )


// idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0