Lördaag

Hej, dagen har gått snabbt, ovanligt snabbt faktist.
Först väckte Ronja mig kl. 9 för att vi skulle äta frukost, kl. halv 11 ringde jag åt Hanna å Sebbe och frågade om vi skulle fara till skolan för jag hade så tråkit.
11 for vi dit och spelade 11 mål och satt och talade, sen for vi till mig och tittade på Fucking Åmål och åt chips.




 
Lite över 3 for jag och Hanna till skolan igen och efter en stund kom Olli och sen Bergman och sen Sebbe och Lasse.
Efter en stund for Olli och Bergman, så då sprang vi upp på vallen och snurrade runt och runt ochh sen blundade och sprang, hur kul som helst ;D

Kanske 6 elr nåt så for Sebbe och Lasse för Lasse skulle åka hem.
Jag och Hanna for hem halv 7, men före det satt vi och talade om alltmöjligt.

Ikväll blir det väl nån film elr så kanske jag åker till Hanna, får se.

// idaaa

Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Svar: Robert Pattinsons fanmail adress finns på min blogg nu :)!

xoxo,

hannah hale!

2009-04-18 @ 21:29:54
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0