Julvädret som försvann

Som Ida redan nämnde så var jag borta från skolan idag. Vi hade genomläsning av manuset. Nästan alla skådespelare var där förutom Simon Häger som spelar Ankaret Wentin. Men Jukka läste hans repliker istället. Nu är jag jätte trött. Det är faktiskt jobbigare att sitta och läsa än man tror. Men största orsaken är väl nog att jag steg upp så tidigt. Men det är mitt eget fel.

Så fick jag också testa kläderna. Det blir rosa jeans en gul t-skjorta ovanpå det en lila tröja och så ännu ovanpå det en grön kofta. På fötterna blir det blågröna ballerina skor.
Så ska jag antingen den här veckan eller nästa vecka åka till frissan och färga håret orangerött.

Inspelningarna för min del börjar den 24.4 som tur är så är det närmare då pga att vi spelar in i Malax den dagen.


/ H.L

Kommentarer
Postat av: sanna

var i malax spelar dom in de? :D

2009-04-21 @ 21:10:49
Postat av: Hanna

Malakta. Dom kommer att bygga upp ett garage där.

2009-04-22 @ 14:34:31
URL: http://ihan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0